16/2/09

Nota de prensa 16/2/2009

4 comentarios:

Vino dijo...

Hoxe, no mitin do pp no auditorio Lois Tobío dixo o señor Da Silva que a Xunta desestimou as alegacións presentadas, e que o alcalde Araúxo non dixo nada. E esta desestimación esta datada do 05/02/2009. a pregunta é: sabia a plataforma a existencia da resposta da Xunta?
Tamén quería dicir que o pp, no verán, veu o señor Feijoo o centro cultural de Vilaza a petición da comunidade de montes, de augas e veciños de Vilaza a dala súa posición sobre o plan Vigo Integra e dixo que non ia a levar a cabo ese proxecto se el saia nas eleccións presidente da Xunta. Despois de isto, xulguen vostedes.

pixolas dijo...

xa se sabe que son todos iguais. se non levasen nin un voto (votar en branco) a ver de que vivian. xogan coa vida da xente e nos de parvos imos a votar. votar? o que había que votalos a todos pero a patadas. so saben encher os bolsillos, e estes enchense con grandes obras (cidade da cultura) e infraestructuras (d25 d26...). o señor feijoo prometeu a retirada do vigo integra, e nos coitadiños imos e lle votamos (perdon vos). o caso que este tipo viu o filon que se agochaba detras desta grande obra. o dito tanto monta bloque que psoe que pp. xa aburren.

pixolas dijo...

un dato so para a plataforma. non me enterei desta asamblea. so pido un pouco mais de publicidade. por certo gustariame que publicasedes o que se debatiu.
e para vino: so a ti se che ocorre ir a un mitin a escoitar mentiras, e oarvis de nos por creer a feijoo, pois xa estaba en campaña electoral.

Vino dijo...

Vou a todolos mitins que podo de todolos partidos, simplemente por que me gusta a politica e me guta escoitar diferentes tendencias politicas, ainda que as miñas as teño moi claras. Aunque o meu comentario podeche parecer de dereitas, non o son para nada, digoo por que o meu comentario puidoche parecer unha propaganda partidista, pero so me limitei a informar o que dixeron sobre o vial, xa que esta paxina vai sobre ese vial, ou me equivoco? Aunque tamen podia dicir que que o psoe non pasou por Gondomar e si o fixo o bng dicindo que non ia a pasar polo val, ainda que estaba a favor de aprobalo...